Иако забрањени за време часова, ових дана су мобилни телефони били пожељни на часовима наставнице француског језика, Јелене Марковић. Ученици седмог и осмог разреда су користили мобилне телефоне како би обновили оно што су до сада научили о култури и цивилизацији Француске, као и из граматике француског језика.
Они су на часу играли Kahoot квиз који се игра тако што се сви ученици повежу преко заједничке шифре на наставников рачунар. На овом часу наставник има улогу медијатора, а ученици су активни учесници и коментатори. Они сами извлаче закључке, међусобно коментаришу тачна и нетачна решења.
– Иначе се деца данас не одвајају од телефона, али га најчешће користе за друштвене мреже. Па сам желела да искористим њихову вештину управљања апаратима, а да искористим исто тако и њихово знање које поседују. Они често нису ни свесни да знају толико тога. Иначе важим за наставника који уме да приволи децу да уче, а у настави често користим разне игрице, дидактички материјал, коцкице, користим често интернет, видео-пројектор. Чак сам и свој кабинет организовала и декорисала тако да сам амбијент делује a la francaise и да прија мојим ученицима. – рекла је наставница Јелена Марковић.
Ученици су са одушевљењем прихватили овај начин учења и још једном кроз игру и забаву научили много тога новог. Ова наставница је на једноставан начин показала како технологија не мора бити непријатељ наставе, већ напротив, у улози наставног средства. Паметно употребити паметни телефон! Још један диван пример Топличанке која инспирише, зар не?
Топличанка је душа од жене.